خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر : 46022
Share

کمالوند: خدا لطف خود را به صورت معجزه به ما نشان داد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در بازی با سپاهان خدا لطف خود را به صورت معجزه به ما نشان داد و امیدوارم با دعای مردم آبادان، لطف خدا در هشت بازی آینده هم همراه ما باشد و تیم را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در بازی با سپاهان خدا لطف خود را به صورت معجزه به ما نشان داد و امیدوارم با دعای مردم آبادان، لطف خدا در هشت بازی آینده هم همراه ما باشد و تیم را حفظ کنیم.
فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان که با برد ۲ بر یک تیمش در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال همراه بود، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستیم امروز به مردم آبادان عیدی بدهیم. فکر می‌کنم در سخت‌ترین زمان ممکن بازیکنانم شاهکار کردند. این برد چیزی جز لطف و محبت خدا نیست. اگر کسی بخواهد این برد را برای خود بداند، بی‌انصافی است. می‌دانم به جز دعای مردم آبادان، دعای مادر و همسرم نیز پشت تیم نفت است.
وی ادامه داد: ابتدای راه هستیم و هشت فینال دیگر داریم. ان شاءالله لطف خدا شامل حال ما شود و بتوانیم در هشت بازی آینده نیز با موفقیت از زمین خارج شویم.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازی بسیار سنگینی بود. سپاهان تنها تیم ایرانی است که در لیگ قهرمانان آسیا توانست از گروه خود بالا بیاید. سپاهان به قول معروف یک پا تیم ملی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. شاکر خدا هستیم که امروز توان مضاعفی به بازیکنان ما داد و توانستند با این فشار سنگین بازی، حدود ۱۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنیم و پیروز شویم.
وی عنوان کرد: اعتقادم بر این است که کار خاصی انجام ندادم و تلاش خود بازیکنان بود و شاید به خودباوری رسیدند. واقعا حق صنعت نفت این جای جدول نیست. امیدوارم با همین تلاشی که امشب داشتیم هشت بازی باقی مانده را هم پشت سر بگذاریم. امشب خدا لطف خود را به صورت معجزه به ما نشان داد و امیدوارم با دعای مردم آبادان، لطف خدا در هشت بازی آینده هم همراه ما باشد و تیم را حفظ کنیم.
کمالوند گفت: تقریبا ۱۲ روز تمرین کردیم و فشردگی بازی‌ها به صورتی است که چهار روز دیگر باید با استقلال خوزستان بازی کنیم. در ۱۰ روز باید سه بازی انجام دهیم. تلاش ما این است که بازیکنان را از نظر تئوری و روحی روانی آماده کنیم.
او بیان کرد: یک نکته برای من امشب عجیب بود؛ ابتدای بازی سکوها خالی بود اما کم کم هواداران آمدند. این آبادان با آبادانی که شش سال پیش در این جا بودم فرق دارد. از مردم می‌خواهم از بازی آینده سکوها را پر کند. بعد از لطف خدا، بزرگترین پشتوانه ما حمایت هواداران است. در نیمه دوم که استادیوم به سمت پر شدن رفت، روی انگیزه بازیکنان تاثیر داشت. از آن‌ها می خواهم در بازی اهواز با استقلال خوزستان هم همراه ما باشند
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: از دوستان در هیات مدیره، وزارت نفت و منطقه آزاد نیز درخواست دارم که به تیم کمک کنند؛ اکنون وقت کمک است. نوش دارو پس از مرگ سهراب به درد نبا می خورد. پای کار بیایند تا تیم را حفظ کنیم. ان شاءالله اگر بتوانیم تیم را حفظ کنیم، تصور من این است که می توانیم دوباره همه دست به دست هم دهیم و آن کاری که شش سال پیش شروع کردم و نا تمام ماند، تمام کنیم و آن اتفاق تاریخی رقم بخورد.
وی درباره مصدومیت احمدی بازیکن این تیم نیز عنوان کرد: مشکلی ندارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.