خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 46016
Share

آل‌نعمه: بازیکنانمان در نیمه اول گیج می‌زدند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امشب فوتبالی ارائه دادیم که در شأن باشگاه فولاد و مردم خوزستان بود اما متاسفانه نتیجه باب دل ما نبود.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امشب فوتبالی ارائه دادیم که در شأن باشگاه فولاد و مردم خوزستان بود اما متاسفانه نتیجه باب دل ما نبود.
احمد آل نعمه که به دلیل اخراج ویسی به نشست خبری بعد از بازی با هوادار آمد، اظهار کرد: امروز بازی‌ای ارائه دادیم که ۲ نیمه متفاوت داشت؛ در نیمه اول بسیار بد بودیم و بازیکنانمان کمی گیج می‌زدند و اصلاً آنچه آقای ویسی از آنها خواسته بود را به نحو احسن انجام ندادند ولی در نیمه دوم با صحبت‌هایی که بین دو نیمه انجام شد، دیدید که فولاد بر بازی مسلط بود.
وی ادامه داد: بازی‌ای که می‌توانستیم با اختلاف دو، سه گل برنده آن باشیم، متاسفانه با نتیجه تساوی به پایان رسید. امشب فوتبالی ارائه دادیم که در شأن باشگاه فولاد و مردم خوزستان بود اما متاسفانه نتیجه باب دل ما نبود.
آل نعمه گفت: می‌دانستیم با یک تیم بسیار خوب بازی داریم که در خط حمله آن نفرات بسیار خوب و با کیفیتی حضور دارد. در طول هفته نیز به بازیکنانمان گفته بودیم که هوادار خط حمله بسیار خوبی دارد اما دیدید که در لحظات آخر دچار عدم تمرکز شدیم. البته اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم و بازیکنان آن کاری که نباید انجام می‌داد را انجام نمی‌داد، قطعاً برنده این بازی بودیم.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به سوالی درباره استخدام روانشناس در کنار تیم، عنوان کرد: قطعاً به بازیکن جوان بازی دادن تبعات خود را دارد. البته با توجه به اینکه در جدول در شرایط خوبی نیستیم بازیکنان جوانمان هم این درک را از شرایط دارند. قطعاً ما هم نیاز به روانشناس داریم ولی مربی با تجربه‌ای داریم که حدود ۱۸ سال است در فوتبال ایران مربیگری می‌کند و می‌داند با جوان‌ها چگونه صحبت و از آنها استفاده کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.