خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 46015
Share

بازگشت کمالوند به نفت برای آبادان خوش یمن است؟

تیم فوتبال صنعت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر پذیرای سپاهان است.

تیم فوتبال صنعت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر پذیرای سپاهان است.
روز پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز، ۲۰ فروردین ماه برگزار می شود که صنعت نفت از ساعت ۱۹:۱۵ در خانه رو در روی سپاهان قرار می‌گیرد.
آبادانی‌ها که اصلا اوضاع و احوالی خوشی در لیگ بیست و سوم فوتبال ندارند و با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند، از کاندیداهای اصلی سقوط محسوب می شوند، البته در حال حاضر به جز نفت، سه چهار تیم دیگر نیز شرایط خوبی ندارند و خطر سقوط آن‌ها را هم تهدید می‌کند اما آن چه از وضعیت کلی صنعت نفتی‌ها مشخص است، نگرانی از بابت سقوط این تیم دوچندان است.
نفتی‌ها این فصل در راس کادرفنی تغییرات مکرری داشتند از حضور ویسی و سهراب بختیاری‌زاده گرفته تا آمدن کمالوندی که قرارداد یک سال و نیمه بسته است که یا تیم را نگه دارد یا در صورت سقوط، آن را فصل آینده در لیگ یک برای بازگشت به لیگ برتر آماده کند. اما آنچه کاملا مشخص است، انتظار هواداران آبادانی برای بقای تیم است، موضوعی که شاید به نوعی معجزه نیاز دارد.
نفت امروز برای این که بتواند در روزی که نساجی و استقلال خوزستان شکست خورده‌اند و فولاد و هودار هم به تساوی رسیده‌اند، به آینده امیدوار شود باید از سد سپاهان بگذرد. سپاهانی که خود چشم به سه امتیاز بازی دارد تا در صورت لغزش امروز تراکتور در بازی با آلومینیوم بتواند به رده سوم برسد و فاصله خود را با استقلال و پرسپولیس کمتر کند.
باید دید بازگشت کمالوند به آبادان برای این فوتبال این شهر خوش یمن است و نفت مجددا با این سرمربی مانند چند فصل پیش روزهای خوبی را پشت سر می‌گذراند یا شرایط به صورت دیگری پیش خواهد رفت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.